Service

Klantenservice

Met de artikelen van Forever Me wil ik niet alleen een serieuze boodschap doorgeven, maar ook- door middel van grappige teksten- een lach op jouw gezicht doen verschijnen.

Wil je meer informatie over mijn artikelen of diensten, neem dan gerust contact op.  

Mocht het zo zijn dat je niet tevreden bent met een een product, zullen we er alles aan doen om je toch een goed gevoel te geven.

Betaalmogelijkheden

De bestelling die je plaatst, kan afgerekend worden met iDeal. 

Zodra je een bestelling hebt geplaatst en je contactgegevens hebt achtergelaten, dien je de bestelling af te rekenen. Op dit moment is het alleen mogelijk te betalen via iDeal. Je zult hierbij worden doorverwezen naar Mollie. Zodra je betaling akkoord is bevonden, zul je hiervan een bevestiging ontvangen, waarna de rest van de procedure ingang gezet zal worden. 

Verzendmogelijkheden

Op het moment dat je bestelling heb betaald, wordt er een bevestiging gestuurd naar onze leverancier. Zodra je bestelling klaar is voor verzending, zal onze leverancier ervoor zorgen dat je bestelling snel en goed bij je wordt geleverd. 

Klachten of retouren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@foreverme.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@foreverme.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Pin It on Pinterest